Saturday, January 24, 2015

A Story behind the Glamour Scene: What had Kim Woo Bin experienced before he became popular?

虽然是金宇彬旧的采访,被偶挖了出来。但是很惊讶他所经历的一切。翻译如下:

图一:当我起初来到首尔开始我的模特工作的时候,我不想和家人拿钱因为有一段时间我爸爸并没有工作。

图二:所以,我在洗澡堂住了下来(他在那里住了将近6个月)

图三:我做了很多免费的模特工作

图四:挣扎如何用词说明,对不起

图五:我会把水灌满自己,因为我没有钱买食物

图六:然后我悄悄跑进洗澡堂里

Found this recently, so shocked to find out what Kim Woo Bin experienced before he started his model career. See picture below for story behind his glamour scene. It's always not easy to start your own path, but perseverance will drive you there.








No comments: